Czyn w drobiazgu

Awatar użytkownika
menoflowicz
Sobiepan
Posty: 475
Rejestracja: 2007-12-21, 20:03
Lokalizacja: Pan dziedziczny na Borowinach
Kontaktowanie:

Czyn w drobiazgu

Postautor: menoflowicz » 2012-04-06, 15:07

Czy wyzwanie postaci przeciwnika po odrzuceniu Wpadłeś niczym śliwka jest czynem?
Obrazek
Jeśli tak, to jak działa ta karta:
Obrazek
?
Ostatnio zmieniony 2012-04-06, 15:46 przez menoflowicz, łącznie zmieniany 1 raz.
sqva pisze:@menoflowicz
Natomiast pozowolę sobie uchylić rąbka tajemnicy dot. przyszłego sezonu - otoż planujemy (a testy pokazały że nasze plany są słuszne) wprowadzenie kilku postaci Habsburgów do veto w pewnien ciekawy sposób

Awatar użytkownika
Esse
Honorowy Marszałek Veto
Posty: 2697
Rejestracja: 2010-05-12, 22:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Czyn w drobiazgu

Postautor: Esse » 2012-04-06, 15:27

menoflowicz pisze:Czy wyzwanie postaci przeciwnika po odrzuceniu Wpadłeś niczym śliwka jest czynem?
Obrazek
Jeśli tak, to jak działa ta karta:
Obrazek
?

popraw proszę obrazki.

Awatar użytkownika
menoflowicz
Sobiepan
Posty: 475
Rejestracja: 2007-12-21, 20:03
Lokalizacja: Pan dziedziczny na Borowinach
Kontaktowanie:

Re: Czyn w drobiazgu

Postautor: menoflowicz » 2012-04-06, 15:47

poprawione!
sqva pisze:@menoflowicz
Natomiast pozowolę sobie uchylić rąbka tajemnicy dot. przyszłego sezonu - otoż planujemy (a testy pokazały że nasze plany są słuszne) wprowadzenie kilku postaci Habsburgów do veto w pewnien ciekawy sposób

Awatar użytkownika
Esse
Honorowy Marszałek Veto
Posty: 2697
Rejestracja: 2010-05-12, 22:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Czyn w drobiazgu

Postautor: Esse » 2012-04-06, 16:10

W przypadku karty Wpadłeś niczym śliwka, wyzwanie postaci na pojedynek to czyn - więc żeby użyć jej zasady gry w drobiazgu, trzeba mieć wolny czyn.

W przypadku z kolei karty Kolasa nie mamy do czynienia z przejściem między polami, a przeniesieniem postaci - w związku z tym Kolasa pozwala przenieść postać w drobiazgu - nie traktujemy tego jak normalne przejście między polami.

Awatar użytkownika
menoflowicz
Sobiepan
Posty: 475
Rejestracja: 2007-12-21, 20:03
Lokalizacja: Pan dziedziczny na Borowinach
Kontaktowanie:

Re: Czyn w drobiazgu

Postautor: menoflowicz » 2012-04-06, 18:09

Czy w takim razie przeniesienie kolasą wymaga, czy nie wymaga zaznaczenia przenoszonej postaci? Czy można przenieść postać już zaznaczoną?
sqva pisze:@menoflowicz
Natomiast pozowolę sobie uchylić rąbka tajemnicy dot. przyszłego sezonu - otoż planujemy (a testy pokazały że nasze plany są słuszne) wprowadzenie kilku postaci Habsburgów do veto w pewnien ciekawy sposób

Awatar użytkownika
sqva
Legenda
Posty: 3138
Rejestracja: 2009-06-04, 15:26
Kontaktowanie:

Re: Czyn w drobiazgu

Postautor: sqva » 2012-04-06, 18:11

menoflowicz pisze:Czy w takim razie przeniesienie kolasą wymaga, czy nie wymaga zaznaczenia przenoszonej postaci? Czy można przenieść postać już zaznaczoną?

Moze być w dowolnym stanie. I postać nie zaznacza się.
https://www.youtube.com/watch?v=8N_tupPBtWQ


Wróć do „Krwi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość