Stefan Lew i Panie tak się nie godzi

Niktam
Weteran
Posty: 148
Rejestracja: 2011-10-25, 07:55
Lokalizacja: Warszawa

Stefan Lew i Panie tak się nie godzi

Postautor: Niktam » 2012-02-22, 08:57

Mamy sytuację:

Przeciwnik chce wystawić Stefana Lwa (http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/1696 )
Ja zagrywam "Panie, tak się nie godzi" (http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/564 ) i chcę żeby wszedł zaznaczony.

Czy przeciwnik może użyć zdolności Lwa na niego samego i go odznaczyć?
Przychodzi dwóch prawników do baru. Wyjęli z neseserów kanapki i zaczynają je jeść.
- Panowie, tu nie wolno jeść swoich kanapek – mówi barman.
Na to prawnicy popatrzyli na siebie... i zamienili się kanapkami.

burszuj
Posty: 22
Rejestracja: 2011-09-15, 23:17

Re: Stefan Lew i Panie tak się nie godzi

Postautor: burszuj » 2012-02-22, 09:44

Ja się jeszcze podłącze do pytania.

Czy replikę tego sztychu http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/564 , która powoduje wejście postaci zaznaczonej można zagrać nie z dworu ale z pod postaci do, której jest dołączony ten sztych?

Awatar użytkownika
sqva
Legenda
Posty: 3138
Rejestracja: 2009-06-04, 15:26
Kontaktowanie:

Re: Stefan Lew i Panie tak się nie godzi

Postautor: sqva » 2012-02-23, 23:13

Niktam pisze:Mamy sytuację:

Przeciwnik chce wystawić Stefana Lwa (http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/1696 )
Ja zagrywam "Panie, tak się nie godzi" (http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/564 ) i chcę żeby wszedł zaznaczony.

Czy przeciwnik może użyć zdolności Lwa na niego samego i go odznaczyć?

Nie, z kilku powodów:
- Samo zagranie Repliki nie oznacza że jest ona wykonana. Fakt zaznaczenia wchodzącego Lwa będzie miał miejsce dopiero po rozpatrzeniu stosu.
- Zdolnośc Lwa obiera za cel postać już w grze.
https://www.youtube.com/watch?v=8N_tupPBtWQ

Awatar użytkownika
Hrabia
Sławny
Posty: 1342
Rejestracja: 2010-02-27, 09:44
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Stefan Lew i Panie tak się nie godzi

Postautor: Hrabia » 2012-03-01, 15:17

Sqva niestety się myli (jego post zachowuję dla porządku). Stefan Lew potraktowany Panie tak się nie godzi może sam siebie odznaczyć, z dwóch powodów:

- Gdy aktywowane są zdolności "kiedy wchodzi do gry" karta jest już w grze (jest już ESS), więc może celować zdolnością w siebie.
- Panie tak się nie godzi jest zagrywane w replice na "zagranie karty" a Lew używa repliki "kiedy wchodzi do gry" są to więc dwa odrębne momenty czasowe.
http://www.bachanalia.zgora.pl


Wróć do „Krwi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość