Obóz konfederatów, a rębajło na polu karmazynów

Awatar użytkownika
Shons
Legenda
Posty: 1747
Rejestracja: 2008-11-19, 16:36
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Obóz konfederatów, a rębajło na polu karmazynów

Postautor: Shons » 2012-01-25, 12:29

kartakarta

Rozumiem, że nic nie stoi na przeszkodzie, aby Ostroróg wyzywał oddziały z pola karmazynów?
Ludzie mówią, że jestem pijakiem...
Chodnikowym równym chłopakiem...

LubLarp

Awatar użytkownika
Ksch
Legenda
Posty: 9633
Rejestracja: 2007-02-26, 00:11
Lokalizacja: Cracóv
Kontaktowanie:

Re: Obóz konfederatów, a rębajło na polu karmazynów

Postautor: Ksch » 2012-01-31, 12:33

Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości. Głosujemy i na razie nie ma większości :-)

Awatar użytkownika
Kuchar
Vetomaniak
Posty: 608
Rejestracja: 2011-10-20, 10:35
Lokalizacja: Poznan/Warszawa

Re: Obóz konfederatów, a rębajło na polu karmazynów

Postautor: Kuchar » 2012-01-31, 14:18

to ja mam jeszcze takie pytanie, czy taki wyzwany oddział może odmówić pojedynku?

Awatar użytkownika
Ksch
Legenda
Posty: 9633
Rejestracja: 2007-02-26, 00:11
Lokalizacja: Cracóv
Kontaktowanie:

Re: Obóz konfederatów, a rębajło na polu karmazynów

Postautor: Ksch » 2012-01-31, 19:38

Oddział może odmówić. Do wyzwania dochodzi wedle wszystkich obowiązujących zasad, czyli musi być z PE, postać nie może być Niewiastą etc. Oczywiście jeśli na stole jest Krwi, czy mamy trzech Wiśniowieckich to oddział odmówić nie może.


Wróć do „Rębajłowie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość