Ugór (2)

nobezprzesady
Weteran
Posty: 134
Rejestracja: 2011-04-01, 08:28
Lokalizacja: Kraków

Ugór (2)

Postautor: nobezprzesady » 2011-12-13, 19:31

Czy mogę z ugoru odrzucać Amandę, Dywersantów i wszelkiego rodzaju inne paskudztwa, które się u mnie pojawią (np. w wyniku W gościnie) ?
Tradycyjnie mile widziane zarzucanie paragrafami ;-)

Awatar użytkownika
Esse
Honorowy Marszałek Veto
Posty: 2697
Rejestracja: 2010-05-12, 22:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Ugór (2)

Postautor: Esse » 2011-12-13, 19:42

nobezprzesady pisze:Czy mogę z ugoru odrzucać Amandę, Dywersantów i wszelkiego rodzaju inne paskudztwa, które się u mnie pojawią (np. w wyniku W gościnie) ?
Tradycyjnie mile widziane zarzucanie paragrafami ;-)

jak najbardziej możesz.
AH pisze:110.3 Słowa „ty” i „twój” na obiektach odnoszą się do kontrolera obiektu lub jego właściciela, gdy obiekt nie posiada kontrolera. Dla zdolności statycznych, odnoszą się one do kontrolera obiektu, na którym owa zdolność się znajduje. Dla zdolności aktywowanych, odnoszą się one do gracza, który aktywował zdolność. Dla zdolności wyzwalanych, odnoszą się one do kontrolera obiektu, który wyzwolił zdolność.

zatem jeśli masz odrzucić swoją kartę, oznacza to, ni mniej ni więcej, tylko kartę którą kontrolujesz. w szczególności kartę, której nie jesteś właścicielem (dywersanci, amanda, pijanice z w gościnie).


Wróć do „Rębajłowie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość