Kłody na przekupienie szlachty

Awatar użytkownika
lordziknedzik
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 823
Rejestracja: 2011-08-11, 12:27

Kłody na przekupienie szlachty

Postautor: lordziknedzik » 2011-09-26, 20:31

Czy mogę za pomocą kłód pod nogi
http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/935
mogę zablokować przekupienie szlachty przez przeciwnika??

PS. Wiem, że pytam o szczegóły, więc prosze wybaczcie mi moją dociekliwość
Jestem oazą spokoju

Awatar użytkownika
Ksch
Legenda
Posty: 9633
Rejestracja: 2007-02-26, 00:11
Lokalizacja: Cracóv
Kontaktowanie:

Re: Kłody na przekupienie szlachty

Postautor: Ksch » 2011-09-26, 21:41

Artykuły_Henrykowskie pisze: 501 Faza Odznaczenia
501.1 Faza Odznaczenia składa się z następujących etapów:
501.1.a etap początku fazy odznaczenia – gracze, zaczynając od tego, który aktualnie posiada inicjatywę, otrzymują priorytet do wykonania czynności, na które pozwalają zasady gry.
501.1.b etap ustalenia inicjatywy – następuje zliczenie inicjatywy, polegające na zsumowaniu przez graczy liczby kresek niezaznaczonych Karmazynów przebywających na polu karmazynów, a następnie gracze, rozpoczynając od gracza, który ma ich mniej, mogą dokupić kreski w cenie 3 dukaty za jedną. W wypadku remisu, inicjatywa zostaje u gracza, który posiadał ją do tej pory. Po ustaleniu inicjatywy, graczom, zaczynając od tego, który aktualnie posiada inicjatywę, przysługuje priorytet do wykonania czynności, na które pozwalają zasady gry


Priorytet, a więc możliwość działania poprzez zagrywanie kart, jest przed oraz po ustaleniu inicjatywy. Podczas jej ustalania nie można wykonywać niczego poza płaceniem za głosy. Chyba, że byłaby dedykowana temu etapowi karta, ale to oczywiście byłaby zasada szczegółowa modyfikująca ogólną.


Wróć do „Rębajłowie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość