Oto sytuacja:
Gram na DRPO:
przeciwnik zagrał W gościnie
a następnpnie wystawił na moim polu elekcyjnym De Bess
która jako pludrak powoduje usunięcie z gry mojej strategii - zakładam, że do żalnika jak inne karty usunięte ( i tu pierwsze pytanie czy właśnie tak )
Następnie ja wykorzystuję zdolniść Krakowa:
usuwam Kraków i z żalnika wtasowuję w kredens m.in. DRPO
Gdy DRPO wejdą mi do Dworu to mogę je normalnie zagrać i wystawić jak każdą inną kartę, a co za tym idzie czy może być ona zavetowana czy może przy tej karcie obowiązują inne zasady ( oczywiście przy założeniu, że de Bess została już odrzucona, usunieta bądź w inny sposób zneutralizowana)