Klody pod nogi i Utrata kontroli kontra Ojczyzna w potrzebie

Oficjalne pytania dotyczące kart legalnych w formacie sezon oraz sezon
Awatar użytkownika
duckingman
Sławny
Posty: 1364
Rejestracja: 2011-04-23, 06:06
Lokalizacja: Poznań

Klody pod nogi i Utrata kontroli kontra Ojczyzna w potrzebie

Postautor: duckingman » 2011-11-25, 08:01

http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/935
http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/968
http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/772

1. Czy Klodami mozna zanegowac uzycie Ojczyzny w Potrzebie? IMHO w tym przypadku Klody nie blokuja przeszukiwania kredensu/lazaretu tylko wykonanie czynu, ale nie wiem czy moja intepretacja jest sluszna :D

2. Jak dokladnie dziala Utrata kontroli przeciwko OwP???

W Faq jest napisane ze karta ta zblokowac OwP sie nie da:
•Utrata kontroli [Rębajłowie ; 38] vs Ojczyzna w potrzebie [Ogniem i Mieczem ; 147][/b] - http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/uploads/ ... oli_38.png , http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/772 : Jeśli gracza stać na zapłacenie dukatów za zaznaczenie Ojczyzny w potrzebie z dołączoną Utratą kontroli, wówczas musi to zrobić, jeśli nie ma wystaraczającej liczby dukatów, Utrata kontroli nie zadziała.

Natomaist w erracie jest zapis ktory wskazuje, ze jednak sie da:
•Utrata kontroli - karta zostaje zerratowana:
"C > dołącz do strategii przeciwnika. Aby móc zaznaczyć swoją strategię, musi zapłacić ci 5 dukatów."

Awatar użytkownika
Esse
Honorowy Marszałek Veto
Posty: 2697
Rejestracja: 2010-05-12, 22:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Klody pod nogi i Utrata kontroli kontra Ojczyzna w potrzebie

Postautor: Esse » 2011-12-01, 09:48

1. Kłodami można zanegować Ojczyznę w Potrzebie.

2. Jeśli nie masz 5 dukatów, nie możesz użyć Ojczyzny w potrzebie z dołączoną utratą kontroli. Mylący wpis zostanie usunięty z FAQ.


Wróć do „Sezon 2 Warchoły i Pijanice”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości