
Kod: Zaznacz cały
Zamek możnego pana - Karta zostaje zerratowana:
"Zamek. Dopóki nie jest zaznaczony, możesz wykonać do dwóch różnych replik kiedy wystawiana jest postać. R Z > możesz użyć zasady innego twojego Zamku wymagającej zaznaczenia. Możesz mieć tylko jedną taką kartę w grze. "
w kwestii wyjaśnienia - różne oznacza repliki pochodzące z różnych źródeł, na przykład wystawiając strażnika zamkowego można zaznaczyć jedną postać i dobrać dukat ze Złotej Kobyłki. Natomiast gdy przeciwnik wystawia postać, a na stole posiadamy dwóch Bernardynów możemy dobrać dwa dukaty - repliki pochodzą z dwóch różnych źródeł. Jeśli natomiast replika zostanie zanegowana np. Szynkiem u Klary, nie możemy drugi raz podjąć próby użycia tej samej repliki.
Dodatkowo mając na stole Zamek możnego pana nie możemy zaznaczyć dwóch zamków, aby użyć dwa razy identyczną replikę (pochodzącą z jednego źródła) - jak np. dobrać dwie karty używając dwóch replik Zamku królewskiego w Niepołomicach zaznaczając tenże zamek i zamek możnego pana.
Jako, że replika cały czas pochodzi z jednego źródła - z zamku w niepołomicach, zagranie takie jest niedozwolone.

1. Czy mając na stole Zamek możnego Pana, dowolną inną posesję i dołączone do nich Pańskie łaski mogę mogę przy wystawianiu postaci odrzucić dwie inne obniżając lafę postaci wystawianej o zsumowane lafy postaci odrzucanych?
2. Jeżeli odpowiedź na powyższe pytanie jest twierdząca. Czy mogę przy wystawianiu postaci odrzucić dwie inne nawet jeżeli odrzucenie jednej z nich obniżałoby lafę postaci wystawianej do zera?
3. Proponuję z FAQa usunąć zapis:
Kod: Zaznacz cały
Zamek możnego pana [Rębajłowie ; 106] –
http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/uploads/ ... na_106.png : po użyciu jednej repliki przy wystawieniu postaci można - w ramach drugiej - zaznaczyć Zamek możnego pana, w celu użycia zdolności innego Zamku, która wymaga zaznaczenia.
Bo w tej chwili są tam dwa sprzeczne zapisy.