Przygwożdżenie: co to modyfikator?

Awatar użytkownika
robson
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 522
Rejestracja: 2014-12-15, 11:48
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontaktowanie:

Przygwożdżenie: co to modyfikator?

Postautor: robson » 2015-01-21, 14:44

Nie ma w AH precyzyjnej definicji "modyfikatorem" jest nazwana każda cecha lub zdolność dająca "+" lub "-", także np. zdolnośc zdolność niewiasty "Z w pojedynku" daje "modyfikator" +1. Co więc się nadaje do odrzucania w tym sztychu: moderunki z "+1" (bo więcej nie ma sensu, chyba że spod innej postaci)? Znaczniki "+1" do szabli? "+1" od Niewiasty w pojedynku? Jeszcze coś innego?
karta

UPDATE: chyba po prostu źle postawiłem nawiasy w opisie karty i nie ma takiej akcji w grze jak "odrzucenie modyfikatora" :) Sztych działa po prostu jako +2 i odrzucenie efektu albo +4. Tym lepiej, taki "preczosztych" bardzo mi się przyda w talii;
Znasz-li gdzie Jeziorna?

Awatar użytkownika
veyDer
Członek Rady Sędziowskiej
Posty: 925
Rejestracja: 2013-03-25, 15:38

Re: Przygwożdżenie: co to modyfikator?

Postautor: veyDer » 2015-01-21, 17:50

Dokładnie tak to działa, dlatego jest często używany w bojówkach do odrzucania efektów w stylu Nocna straż, Czarci palestrant czy inne utrudniające dalsze wyzywanie na pojedynki.
Odpowiedź na 99% pytań o zasady: "Czytałeś AH/PC"? :-P


Wróć do „Sztychy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość