Sztychy

Awatar użytkownika
Iuz
Sobiepan
Posty: 416
Rejestracja: 2007-03-09, 13:13

Sztychy

Postautor: Iuz » 2007-09-12, 10:15

Pytanie jest bardzo proste: czy można zagrywać sztychy z dworu na postać przeciwnika? Instrukcja nic na ten temat nie mówi.

Awatar użytkownika
mjt
Weteran
Posty: 240
Rejestracja: 2007-02-28, 09:20
Kontaktowanie:

Postautor: mjt » 2007-09-12, 10:47

Nie.

kostuch
Posty: 12
Rejestracja: 2007-05-29, 09:48
Lokalizacja: Olszyna/W-wa

Postautor: kostuch » 2007-09-14, 10:13

poniewaz?

(a co z gra wieloosobowa)

Awatar użytkownika
mjt
Weteran
Posty: 240
Rejestracja: 2007-02-28, 09:20
Kontaktowanie:

Postautor: mjt » 2007-09-14, 10:46

Ponieważ taka jest zasada gry (nawet jezeli w instrukcji jest to nieprecyzyjne)
Sztychy mozna zagrywac wyłącznie na swoje postaci.

Jerzy Szeja
Honorowy Marszałek Veto
Posty: 1112
Rejestracja: 2007-02-25, 13:21

Postautor: Jerzy Szeja » 2007-09-14, 13:53

No w 1 ed. było inaczej.
Ale to było nielogiczne.
Lepiej tak, jak mówi mjt.

Randal

Postautor: Randal » 2007-09-15, 13:40

A ja mam jeszcze pytanie o sztychy:

Zagrywam sztych Odbicie na postac z dolaczonym fechmistrzem. Czy Szabla jest wtedy +2, a przeciwnika -2?

R.

Awatar użytkownika
Wiewiór
Sławny
Posty: 1106
Rejestracja: 2007-07-01, 15:08
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Wiewiór » 2007-09-15, 19:40

Nie no, tylko Twoja. Działanie Fechmistrza byłoby nielogiczne.

irishman
Sobiepan
Posty: 400
Rejestracja: 2007-08-29, 21:33
Kontaktowanie:

Postautor: irishman » 2007-09-15, 19:58

mi sie podoba w Odpowiedzi jak np. zagrasz na referendarskie to liczy ci sie tylko modyfikator a przeciwnik nie moze mimo tego zagrac juz ciecia

Mr_Dzemik

Postautor: Mr_Dzemik » 2007-09-15, 20:14

Wiewiór pisze:Nie no, tylko Twoja. Działanie Fechmistrza byłoby nielogiczne.

dlaczego nielogiczne?
"Modyfikator do Szabli każdego sztychu zagranego na postać ulega podwojeniu"
Czyli jak zagramy na postać z fechmistrzem odbicie to mamy +1*2=2 i -1*2= -2

Awatar użytkownika
Wiewiór
Sławny
Posty: 1106
Rejestracja: 2007-07-01, 15:08
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Wiewiór » 2007-09-15, 21:07

Hmm, ja gram tak, że korzystam z mnożnika tylko do swojej postaci, ale nie jest to stuprocentowo właściwe. Trza by kogoś światlejszego do oceny tej sytuacji ;]

Randal

Postautor: Randal » 2007-09-19, 09:00

Moze ktos w koncu wypowiedzial, jak jest oficjalnie z Odbiciem???????????

R.

Awatar użytkownika
Iuz
Sobiepan
Posty: 416
Rejestracja: 2007-03-09, 13:13

Postautor: Iuz » 2007-09-19, 10:29

Wg mnie Twoja szabla + 2, przeciwnika - 1

Awatar użytkownika
Gedi
Weteran
Posty: 158
Rejestracja: 2007-09-28, 18:31
Lokalizacja: Mszana Dolna
Kontaktowanie:

Postautor: Gedi » 2007-10-08, 16:49

Ja mam jaedno pytanie potem pewnie więcej. Przeciwnik ma fechmistrza i rzuca cięcie trybunalskie czyli ma teraz +6 do szabli i ja teraz rzucam riposte i ja mam +3 czy +6?

Awatar użytkownika
Wiewiór
Sławny
Posty: 1106
Rejestracja: 2007-07-01, 15:08
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Wiewiór » 2007-10-08, 17:19

+3 (i jeszcze +1 z Riposty, oczywiście). Riposta dodaje modyfikator ze sztychu, a to, że w przypadku postaci z Fechmistrzem jest on podwojony nie gra żadnej roli.

Awatar użytkownika
Gedi
Weteran
Posty: 158
Rejestracja: 2007-09-28, 18:31
Lokalizacja: Mszana Dolna
Kontaktowanie:

Postautor: Gedi » 2007-10-08, 17:21

Ok dzięki za pomoc, a jeżeli ja bym miał pod swoją postacią fechmistrz to by się mnożyło?


Wróć do „Sztychy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość