"(...) i czarną mu polewkę do stołu podano"

Awatar użytkownika
Trampon
Vetomaniak
Posty: 559
Rejestracja: 2015-09-21, 10:19
Lokalizacja: Wa-wa Ursus

"(...) i czarną mu polewkę do stołu podano"

Postautor: Trampon » 2016-09-12, 09:30

http://www.veto.pl/karta/czarna-polewka-2

R kiedy postać z tą kartą wygra pojedynek, usuń Czarną polewkę z gry --> przeciwnik odrzuca 1 Kreskę za każdą postać w jego kampanii.

Co się stanie jeśli Czarną Polewkę dołączymy do postaci należącej do drugiego gracza? Do jakiego "przeciwnika" odnosi się tekst karty, oczywiście zakładając że wystąpi obiekt umożliwiający zagranie repliki ?

Czy przeciwnikiem będzie gracz którego postać przegrała pojedynek (czyli ja sam, powiedzmy)? Wtedy oczywiście zagranie Czarnej Polewki na postać przeciwnika miałoby bardzo umiarkowany sens :oops:

Ale może przeciwnikiem cały czas jest dla nas drugi gracz, wtedy:
- zagrywamy Czarną Polewkę na jakiegoś zaznaczonego killera należącego do drugiego gracza (tak, naszego przeciwnika)
- wyzywamy go jakimś naszym leszczem, poświęcając go oczywiście
- pojedynek przegrywamy
- ale nasz przeciwnik musi odrzucić kreski za postacie ze swojej kompanii ;-)

Podsumowując - kto jest naszym przeciwnikiem w sytuacji jw.

Edit: - wiem że to dość pokrętne, ale na ogół pytania dotyczą sytuacji niejasnych, a nie tych oczywistych.
"Zwalczcie tę chuć! (taa jeeest!!!), innych zadań przed Wami jest siła
Musicie knuć - (musimy knuć!), jak tu pozbyć się Ra-dzi-dzi-wił-ła!"
oryginal tutaj

Awatar użytkownika
Jan Onufry
Członek Rady Sędziowskiej
Posty: 1993
Rejestracja: 2011-08-21, 08:59

Re: "(...) i czarną mu polewkę do stołu podano"

Postautor: Jan Onufry » 2016-09-12, 10:11

Nic się nie stanie, ponieważ ogólna zasada stanowi:
404.4 Karty moderunków można dołączyć do postaci której się jest kontrolerem.

o ile oczywiście zdolność danego moderunku nie stanowi inaczej. W tym wypadku taki wyjątek nie zachodzi, wobec czego nie można Czarnej polewki dołączyć do postaci przeciwnika.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

JUŻ WSZYSTKO MAM, CÓŻ WIĘCEJ MÓGŁBYM CHCIEĆ?

Awatar użytkownika
Trampon
Vetomaniak
Posty: 559
Rejestracja: 2015-09-21, 10:19
Lokalizacja: Wa-wa Ursus

Re: "(...) i czarną mu polewkę do stołu podano"

Postautor: Trampon » 2016-09-12, 10:29

Aż zajrzałem na etykietkę Zatrutego Wina, ale tam jest jednoznacznie powiedziane "Możesz dołączyć tę kartę do postaci przeciwnika (...)"

Szkoda :-)

Dzięki.
"Zwalczcie tę chuć! (taa jeeest!!!), innych zadań przed Wami jest siła
Musicie knuć - (musimy knuć!), jak tu pozbyć się Ra-dzi-dzi-wił-ła!"
oryginal tutaj


Wróć do „Moderunki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość