Falkonet

Liissu
Sobiepan
Posty: 493
Rejestracja: 2009-11-06, 18:32

Falkonet

Postautor: Liissu » 2010-02-06, 18:00

"R po przyjęciu wyzwania na pojedynek, połóż znacznik na tej karcie. Obniż szablę na czas tego pojedynku do 0. Za każdy znacznik zapłać w fazie rozliczenia 1 dukat. Jeśli nie możesz lub nie chcesz zapłacić odrzuć tę kartę.


Czy nic się nie zmieniło z treścią tej karty? Czy falkonet można interpretować w taki sposób że mogę nim wesprzeć inna postać, czy działa tylko dla postaci, do której falkonet został dołączony?

Pozdrawiam.

Serafin
Legenda
Posty: 1879
Rejestracja: 2008-02-04, 00:36
Lokalizacja: Libiąż
Kontaktowanie:

Re: Falkonet

Postautor: Serafin » 2010-02-06, 19:43

Falkonet to broń palna. Broni palnej używamy tylko w pojedynku. Replik wszelakiej broni używamy tylko d pojedynku postaci do której jest przyłączony. :-D Więc nijak nie da się tego zinterpretować po Twojemu ;-)

Liissu
Sobiepan
Posty: 493
Rejestracja: 2009-11-06, 18:32

Re: Falkonet

Postautor: Liissu » 2010-02-06, 21:45

Odkąd posiadam falkonety gram tak jak napisałeś. Z nudów czytając te kartę zapytałem się o to ;) Nie będzie problemu gdy ktoś wpadnie na podobny pomysł.

Dzięki za odpowiedź.

szamotl
Bohater
Posty: 54
Rejestracja: 2010-12-12, 10:53

Re: Falkonet

Postautor: szamotl » 2013-02-14, 17:40

Czy treść tej karty to jest obniżenie szabli przeciwnika odnosi się do szabli bazowej czy falkonet obniża również szablę powiększoną o dołączone moderunki?

Awatar użytkownika
Karawasz
Charakternik
Posty: 757
Rejestracja: 2012-01-04, 21:05
Lokalizacja: Szczecin

Re: Falkonet

Postautor: Karawasz » 2013-02-14, 19:47

Jeśli nie ma w zasadzie karty zapisane, że dotyczy zmodyfikowanej szabli (taki zapis ma np.: Nieoczekiwany powrót), to zawsze dotyczy bazowej.

Czyli wszelkie bonusy w pojedynku za efekty, moderunki czy znaczniki działają normalnie.


Wróć do „Moderunki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość