Oddział dołączony do Burattiniego

Moderator: Apo

Awatar użytkownika
Ciuniek
Weteran
Posty: 268
Rejestracja: 2012-10-18, 20:54

Oddział dołączony do Burattiniego

Postautor: Ciuniek » 2013-08-15, 20:46

Obrazek

Czy oddział dołączony do Burattiniego może korzystać ze swojej zdolności aktywowanej?
Czy dołączony do Burattiniego oddział może zostać zaznaczony w koszcie umiejętności innej karty?
Jeśli tak - dlaczego? Jeśli nie - dlaczego? ;)

Awatar użytkownika
Ksch
Legenda
Posty: 9633
Rejestracja: 2007-02-26, 00:11
Lokalizacja: Cracóv
Kontaktowanie:

Re: Oddział dołączony do Burattiniego

Postautor: Ksch » 2013-08-25, 16:24

Jak najbardziej może.

Awatar użytkownika
Ciuniek
Weteran
Posty: 268
Rejestracja: 2012-10-18, 20:54

Re: Oddział dołączony do Burattiniego

Postautor: Ciuniek » 2013-08-25, 18:59

W takim razie jeszcze jedno pytanie od namolnego użytkownika. ;)

Co się stanie jeśli na Burattiniego zagrana zostanie Sztuczka i utraci on wszystkie zdolności? Czy dołączony do niego oddział spadnie do lazaretu, czy pozostanie na miejscu i przestanie jedynie dawać bonus do szabli?

Awatar użytkownika
furion
Vetomaniak
Posty: 712
Rejestracja: 2009-10-19, 17:10
Lokalizacja: Wargamer KIELCE

Re: Oddział dołączony do Burattiniego

Postautor: furion » 2013-08-27, 14:59

trzeba chyba doprowadzić do legalności stołu, wiec oddział musi sie pożegnać z Tytuskiem, nie jest to akcja , i nie bedzie kosztów, tak samo jak w przypadku utraty słowa Karmazyn i konieczności opuszczenia pola karmazynów.
Człowiek człowiekowi ...człowiekiem

Awatar użytkownika
Ksch
Legenda
Posty: 9633
Rejestracja: 2007-02-26, 00:11
Lokalizacja: Cracóv
Kontaktowanie:

Re: Oddział dołączony do Burattiniego

Postautor: Ksch » 2013-09-30, 21:15

Trafia do lazaretu.


Wróć do „Królobójstwo”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość