Łubieński

Moderator: Apo

Awatar użytkownika
Esse
Honorowy Marszałek Veto
Posty: 2697
Rejestracja: 2010-05-12, 22:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Łubieński

Postautor: Esse » 2013-06-05, 17:32

Obrazek

Kiedy wybieramy, którą opcję dobrania dukatów chcemy wykorzystać? W momencie płacenia kosztu, położenia zdolności na stosie czy dopiero gdy schodzi ze stosu (na resolvie)?

Awatar użytkownika
lordziknedzik
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 823
Rejestracja: 2011-08-11, 12:27

Re: Łubieński

Postautor: lordziknedzik » 2013-06-06, 13:26

Myślę, że tak samo, jak w momencie określenia, czy zagrywamy dublet z poniesieniem dodatkowego kosztu, czy bez niego. Łubieński ma konstrukcję dubletu (albo jedno, albo drugie), bez możliwości wybrania obu opcji.
Wniosek - określamy to w momencie płacenia kosztu przed wejściem zdolnośći na stos.
Jestem oazą spokoju

Awatar użytkownika
Apo
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 371
Rejestracja: 2011-08-19, 23:10

Re: Łubieński

Postautor: Apo » 2013-06-06, 21:24

Akurat dublet to co innego. W tym przypadku obcję dobrania dukatów wybieramy na resolvie.

Awatar użytkownika
Esse
Honorowy Marszałek Veto
Posty: 2697
Rejestracja: 2010-05-12, 22:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Łubieński

Postautor: Esse » 2013-06-06, 21:34

Apo pisze:Akurat dublet to co innego. W tym przypadku opcję dobrania dukatów wybieramy na resolvie.

bo? :)

Awatar użytkownika
Ksch
Legenda
Posty: 9633
Rejestracja: 2007-02-26, 00:11
Lokalizacja: Cracóv
Kontaktowanie:

Re: Łubieński

Postautor: Ksch » 2013-06-06, 22:13

Bo jest częścią kosztu, a nie skutku?

Awatar użytkownika
Esse
Honorowy Marszałek Veto
Posty: 2697
Rejestracja: 2010-05-12, 22:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Łubieński

Postautor: Esse » 2013-06-07, 09:37

Ksch pisze:Bo jest częścią kosztu, a nie skutku?

ok, po prostu Lordzik napisał zupełnie coś innego :P

Awatar użytkownika
lordziknedzik
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 823
Rejestracja: 2011-08-11, 12:27

Re: Łubieński

Postautor: lordziknedzik » 2013-06-07, 10:27

lordzik sie pomylil widocznie ;) Chociaż według mnie to działa podobnie jak dublet. W momencie zagrywania dubletu decydujemy się, którą opcję wybieramy (przed położeniem zdolności na stosie, żeby przeciwnik wiedział, czy ma blokować czy nie). Chyba tak samo powinno być tutaj. WIem, że Łubieński nie jest Dubletem, po prostu ma podobną strukturę zapisu.
Coś w stylu:
DObierz 2 dukaty + kolejny za każdą posesję, którą kontrolujesz albo dobierz 2 dukaty + kolejny za każdego karmazyna, którego kontrolujesz, bo tak wyglądałaby pełna rozpiska jego zdolności.

Dlatego według mnie opcję wciąż wybieramy w momencie płacenia kosztu, analogicznie do dubletu, w którym wybieramy tylko jedną opcję, bez płacenia kosztu dodatkowego.
Jestem oazą spokoju


Wróć do „Królobójstwo”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość