Strona 1 z 1

Animusz LV

: 2013-03-29, 00:17
autor: Bukowski
Co będzie jeśli po zagraniu repliki z Liberum Veto Sisto activitatem:
Trwały. Usuwany. D > dołącz do karty frakcji, tego dołączenia nie można zanegować. R po zagraniu dowolnej karty odrzuć Liberum veto > zaneguj skutek tego działania.
http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/2132
użyjemy repliki z Animusza:
R kiedy używasz zdolności aktywowanej > nie ponosisz jej kosztu (za wyjątkiem kosztu czasowego)
http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/3109
Czy LV zostaje na stole czy musi spaść z powodu swojego słowa kluczowego Usuwany? I co jeśli wcześniej przeciwnik zagra na replikę LV swoją kontrę?
R zaneguj replikę. Jej koszt zostaje poniesiony.
http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/2607

Re: Animusz LV

: 2013-04-06, 10:54
autor: Ksch
Pierwsze pytanie - i tak zostanie usunięte z racji Sk.
Drugie pytanie - nie rozumiem.

Re: Animusz LV

: 2013-04-06, 11:37
autor: Bukowski
Ksch pisze:Drugie pytanie - nie rozumiem.

O ile pamiętam to po kontrze Liberum Veto Sisto activitatem nie zostaje usunięte. Więc w tej sytuacji LV powinno zostać na stole po użyciu animuszu.

Re: Animusz LV

: 2013-04-06, 11:42
autor: Esse
Ksch pisze:Pierwsze pytanie - i tak zostanie usunięte z racji Sk.

czyli 'usuwany' nie jest po prostu zmianą odrzucenia na usunięcie, tylko czymś innym?

Re: Animusz LV

: 2013-04-06, 16:35
autor: Ksch
Zdaniem Apo, który gruntownie analizował ten temat jest tak, jak napisałem. Skończy turniej to zapewne sam tu przyleci debatować.

Re: Animusz LV

: 2013-04-06, 19:00
autor: Apo
Usuwany. Karta posiadajaca słowo kluczowe Usuwany jest po rozpatrzeniu jej skutków usunieta z gry.

Animusz odnosi się do kosztu zagrania które w tym przypadku jest R i odrzuć LV sisto. Jednak przy założeniu że nie zostanie to Veto jakoś zanegowane to po rozpatrzeniu jego skutków jest ono usuwane zgodnie z definicją słowa kluczowego Usuwany.