Animusz LV

Moderator: Apo

Awatar użytkownika
Bukowski
Sławny
Posty: 1057
Rejestracja: 2009-08-14, 00:19
Lokalizacja: Warszawa

Animusz LV

Postautor: Bukowski » 2013-03-29, 00:17

Co będzie jeśli po zagraniu repliki z Liberum Veto Sisto activitatem:
Trwały. Usuwany. D > dołącz do karty frakcji, tego dołączenia nie można zanegować. R po zagraniu dowolnej karty odrzuć Liberum veto > zaneguj skutek tego działania.
http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/2132
użyjemy repliki z Animusza:
R kiedy używasz zdolności aktywowanej > nie ponosisz jej kosztu (za wyjątkiem kosztu czasowego)
http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/3109
Czy LV zostaje na stole czy musi spaść z powodu swojego słowa kluczowego Usuwany? I co jeśli wcześniej przeciwnik zagra na replikę LV swoją kontrę?
R zaneguj replikę. Jej koszt zostaje poniesiony.
http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/2607
"Moi drodzy Amerykanie! Mam przyjemność zakomunikować wam dzisiaj, że podpisałem ustawę, która raz na zawsze wyjmie Rosję spod prawa. Za pięć minut zaczynamy bombardowanie."
Ronald Reagan 1984

Awatar użytkownika
Ksch
Legenda
Posty: 9633
Rejestracja: 2007-02-26, 00:11
Lokalizacja: Cracóv
Kontaktowanie:

Re: Animusz LV

Postautor: Ksch » 2013-04-06, 10:54

Pierwsze pytanie - i tak zostanie usunięte z racji Sk.
Drugie pytanie - nie rozumiem.

Awatar użytkownika
Bukowski
Sławny
Posty: 1057
Rejestracja: 2009-08-14, 00:19
Lokalizacja: Warszawa

Re: Animusz LV

Postautor: Bukowski » 2013-04-06, 11:37

Ksch pisze:Drugie pytanie - nie rozumiem.

O ile pamiętam to po kontrze Liberum Veto Sisto activitatem nie zostaje usunięte. Więc w tej sytuacji LV powinno zostać na stole po użyciu animuszu.
"Moi drodzy Amerykanie! Mam przyjemność zakomunikować wam dzisiaj, że podpisałem ustawę, która raz na zawsze wyjmie Rosję spod prawa. Za pięć minut zaczynamy bombardowanie."
Ronald Reagan 1984

Awatar użytkownika
Esse
Honorowy Marszałek Veto
Posty: 2697
Rejestracja: 2010-05-12, 22:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Animusz LV

Postautor: Esse » 2013-04-06, 11:42

Ksch pisze:Pierwsze pytanie - i tak zostanie usunięte z racji Sk.

czyli 'usuwany' nie jest po prostu zmianą odrzucenia na usunięcie, tylko czymś innym?

Awatar użytkownika
Ksch
Legenda
Posty: 9633
Rejestracja: 2007-02-26, 00:11
Lokalizacja: Cracóv
Kontaktowanie:

Re: Animusz LV

Postautor: Ksch » 2013-04-06, 16:35

Zdaniem Apo, który gruntownie analizował ten temat jest tak, jak napisałem. Skończy turniej to zapewne sam tu przyleci debatować.

Awatar użytkownika
Apo
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 371
Rejestracja: 2011-08-19, 23:10

Re: Animusz LV

Postautor: Apo » 2013-04-06, 19:00

Usuwany. Karta posiadajaca słowo kluczowe Usuwany jest po rozpatrzeniu jej skutków usunieta z gry.

Animusz odnosi się do kosztu zagrania które w tym przypadku jest R i odrzuć LV sisto. Jednak przy założeniu że nie zostanie to Veto jakoś zanegowane to po rozpatrzeniu jego skutków jest ono usuwane zgodnie z definicją słowa kluczowego Usuwany.


Wróć do „Królobójstwo”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość