Królobójstwo

Moderator: Apo

Awatar użytkownika
MrDzemik
Sobiepan
Posty: 308
Rejestracja: 2012-07-09, 06:34
Lokalizacja: Tczew

Królobójstwo

Postautor: MrDzemik » 2013-03-28, 23:58

karta
"Ta karta nie może być celem efektów przeciwnika."
A celem zdolności aktywowanych efektów?

Np. czy można odrzucić Królobójstwo przy pomocy Coś za coś?

Awatar użytkownika
lordziknedzik
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 823
Rejestracja: 2011-08-11, 12:27

Re: Królobójstwo

Postautor: lordziknedzik » 2013-03-29, 00:07

Nie może być, ponieważ nadal celujesz w nią efektem.
Nie ma napisane "nie można zagrywać efektów", tylko nie można celować.
Jestem oazą spokoju

Awatar użytkownika
MrDzemik
Sobiepan
Posty: 308
Rejestracja: 2012-07-09, 06:34
Lokalizacja: Tczew

Re: Królobójstwo

Postautor: MrDzemik » 2013-03-29, 00:18

No właśnie nie do końca.
Nie celuję efektem tylko zdolnością aktywowaną.

Menacek
Posty: 7
Rejestracja: 2012-09-17, 09:50

Re: Królobójstwo

Postautor: Menacek » 2013-03-29, 09:39

To ja się spytam analogicznie o Łaszcza

Obrazek

Czy można na niego położyć znaczniki z Chwał husarii, albo zaznaczyć przy użyciu Dragonady

Awatar użytkownika
Ksch
Legenda
Posty: 9633
Rejestracja: 2007-02-26, 00:11
Lokalizacja: Cracóv
Kontaktowanie:

Re: Królobójstwo

Postautor: Ksch » 2013-04-06, 10:18

Jeżeli efekt celuje, to te karty nie mogą być ich celem.

Awatar użytkownika
MrDzemik
Sobiepan
Posty: 308
Rejestracja: 2012-07-09, 06:34
Lokalizacja: Tczew

Re: Królobójstwo

Postautor: MrDzemik » 2013-04-06, 14:12

to wiem
pytałem o zdolności aktywowane efektów

Awatar użytkownika
lordziknedzik
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 823
Rejestracja: 2011-08-11, 12:27

Re: Królobójstwo

Postautor: lordziknedzik » 2013-04-06, 14:37

A czy zdolności aktywowane efektów nie celują?
Jestem oazą spokoju

Awatar użytkownika
Ksch
Legenda
Posty: 9633
Rejestracja: 2007-02-26, 00:11
Lokalizacja: Cracóv
Kontaktowanie:

Re: Królobójstwo

Postautor: Ksch » 2013-04-06, 16:36

No właśnie :-)

Awatar użytkownika
MrDzemik
Sobiepan
Posty: 308
Rejestracja: 2012-07-09, 06:34
Lokalizacja: Tczew

Re: Królobójstwo

Postautor: MrDzemik » 2013-04-06, 17:54

A czy zdolność aktywowana, to efekt czy zdolność aktywowana? :roll:
Powtarzam po raz trzeci. Nie pytam o celowanie efektami, tylko zdolnościami aktywowanymi. To nie ma znaczenia czy zdolność znajduje się na efekcie, czy jakiejkolwiek innej karcie. Chyba, że czegoś brakuje na królobójstwie lub w AH, albo coś w AH przegapiłem. Dlatego pytam.

Awatar użytkownika
Apo
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 371
Rejestracja: 2011-08-19, 23:10

Re: Królobójstwo

Postautor: Apo » 2013-04-06, 18:55

Zdolność aktywowana na efekcie to zdolnośc aktywowan efektu. Co do królobójstwa czy innych tego typu kart nie ma znaczenia czy celujemy w nie efektem z ręki czy zdolnością aktywowaną efektu ze stołu. I w tym i w tym przypadku źródłem zdolności jest efekt tak więc nie nie możemy użyć Coś za coś aby pozbyć się Królobójstwa.

Awatar użytkownika
MrDzemik
Sobiepan
Posty: 308
Rejestracja: 2012-07-09, 06:34
Lokalizacja: Tczew

Re: Królobójstwo

Postautor: MrDzemik » 2013-04-06, 22:51

Czyli źródło zdolności ma znaczenie. Taka odpowiedź mnie satysfakcjonuje. Dziękuję ;]


Wróć do „Królobójstwo”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość