Kilka niejasności po premierze

Moderator: Apo

Serenicus
Weteran
Posty: 140
Rejestracja: 2011-04-18, 22:27

Kilka niejasności po premierze

Postautor: Serenicus » 2013-03-25, 10:51

Mam kilka niejasności po premierze, stad moje pytania:
1. Dolączam kartę Devastatio do posesji przeciwnika, czy mogę w ten sposob doprowadzic do sytuacji, ze przeciwnik bedzie mial dochód minusowy (czyli bedzie musial placic za posiadanie owej posesji)?
Obrazek

2. Mam na stole Pikinierów i używam ich umiejętności, obniżając ich bitność. Następnie przeciwnik wyzywa ich na pojedynek jedna ze swoich postaci. I teraz, zmodyfikowana bitność zamieniana jest na szablę, czy bazowa?
Obrazek

3. Mam burattiniego na stole. Dolączam do niego oddzial. Jako ze oddzial ten jest do niego dolączony, a nie podlączony, to traktowany jest jakby nadal byl na polu elekcyjnym. Skoro tak, to czy moge normalnie uzywac zdolnosci dolaczonego oddzialu? Albo czy mogę wyzwac ten oddzial na pojedynek swoja postacia?
Obrazek

Dziekuje z góry za wiązace odpowiedzi.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Ksch
Legenda
Posty: 9633
Rejestracja: 2007-02-26, 00:11
Lokalizacja: Cracóv
Kontaktowanie:

Re: Kilka niejasności po premierze

Postautor: Ksch » 2013-03-25, 12:54

Devastatio - dochód nie może spaść poniżej 0.
Pikinierzy - wedle AH w pojedynku liczy się bazowa bitność.
Tytus - tak, oddział jest dołączony zatem może działać swoją cechą.

Awatar użytkownika
jeleń
Bohater
Posty: 92
Rejestracja: 2012-05-20, 21:47
Lokalizacja: Kraków

Re: Kilka niejasności po premierze

Postautor: jeleń » 2013-03-25, 21:22

Podłączę się do pytania o Devastatio: jaki finalnie dochód da mi np. Folwark z Devastatio jeżeli mam już 3 postacie frakcyjne? (1+4)-3=2, czy (1-3 - i to zaokrąglamy do zera)+4=4?

Obrazek

Awatar użytkownika
Apo
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 371
Rejestracja: 2011-08-19, 23:10

Re: Kilka niejasności po premierze

Postautor: Apo » 2013-03-25, 21:34

Devastatio redukuje bazowy dochów więc w tym przypadku mamy (1-3) to do zera dodajemy 4. Czyli ostatecznie nasz dochód z Folwarku będzie wynosić 4.

Awatar użytkownika
jeleń
Bohater
Posty: 92
Rejestracja: 2012-05-20, 21:47
Lokalizacja: Kraków

Re: Kilka niejasności po premierze

Postautor: jeleń » 2013-03-25, 21:39

Ok, dzięki:)

YEELLOW
Weteran
Posty: 159
Rejestracja: 2011-09-17, 07:53

Re: Kilka niejasności po premierze

Postautor: YEELLOW » 2013-03-28, 12:18

To i ja spytam

Obrazek

Czy mogę zaznaczyć posesje przeciwnika ? Nie jest doprecyzowane kogo

Moczan
Weteran
Posty: 244
Rejestracja: 2012-08-01, 13:54

Re: Kilka niejasności po premierze

Postautor: Moczan » 2013-03-28, 12:24

Koszt możesz płacić tylko swoimi zasobami.

Awatar użytkownika
lordziknedzik
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 823
Rejestracja: 2011-08-11, 12:27

Re: Kilka niejasności po premierze

Postautor: lordziknedzik » 2013-03-28, 14:43

Tak, Yellow, jest to karta P, którą możesz w drobiazgu zaznaczyć wszystkie posesje przeciwnika i jeszcze dobrać za to dochód :)
Dokładnie tak ją projektowaliśmy, jako kontrę na talie oparte na stumilowych lasach i ogonkach kłapouchego, bo w dodatku Kubusie i Przyjaciele trochę za bardzo wymiatały.
Jestem oazą spokoju

Awatar użytkownika
Esse
Honorowy Marszałek Veto
Posty: 2697
Rejestracja: 2010-05-12, 22:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Kilka niejasności po premierze

Postautor: Esse » 2013-03-28, 15:00

lordziknedzik pisze:Tak, Yellow, jest to karta P, którą możesz w drobiazgu zaznaczyć wszystkie posesje przeciwnika i jeszcze dobrać za to dochód :)
Dokładnie tak ją projektowaliśmy

Jak rozumiem jest to oficjalna wykładnia Design Teamu na temat tej karty? :D

Awatar użytkownika
Sheva
Vetomaniak
Posty: 719
Rejestracja: 2012-02-21, 21:22

Re: Kilka niejasności po premierze

Postautor: Sheva » 2013-03-28, 15:13

ja nie chce byc zlosliwy ale zdarzaly sie karty ktore mialy dzialac w jedna strone a dzialaly inaczej
Zostałem Tata! HA!!!

Moczan
Weteran
Posty: 244
Rejestracja: 2012-08-01, 13:54

Re: Kilka niejasności po premierze

Postautor: Moczan » 2013-03-28, 15:21

W sumie Lupanar też jest P-kiem ;-)

Awatar użytkownika
Ksch
Legenda
Posty: 9633
Rejestracja: 2007-02-26, 00:11
Lokalizacja: Cracóv
Kontaktowanie:

Re: Kilka niejasności po premierze

Postautor: Ksch » 2013-03-28, 15:25

Zdarzały się nie tyle karty, ile luki w zasadach, które na szczęście naprawiliśmy. Bardzo bym prosił o respektowanie regulaminu działu (Lordziku Ciebie też :->) :-)

grucha
Weteran
Posty: 276
Rejestracja: 2011-11-24, 18:44
Lokalizacja: Lublin

Re: Kilka niejasności po premierze

Postautor: grucha » 2013-03-28, 22:42

A ja mam taki problem, który wynikł podczas mojej dzisiejszej gry:

Jest na PE ZAZNACZONY Innocenty X: http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/3194 z
Furią: http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/2873. Wyzywam kogolowiek, a przeciwnik używa zdolności Gryzeldy: http://veto2ed.pl/wyszukiwarka/index.php/podglad/3183 i odznacza Innocentego. Co się dzieje z pojedynkiem?

VELSHAROON
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 1277
Rejestracja: 2011-11-13, 19:26
Lokalizacja: Skrudki ;P

Re: Kilka niejasności po premierze

Postautor: VELSHAROON » 2013-03-28, 22:49

grucha, przecież Ty nie grasz.... :-P
From Darkness I Rise...

Awatar użytkownika
lordziknedzik
Członek Rady Marszałkowskiej
Posty: 823
Rejestracja: 2011-08-11, 12:27

Re: Kilka niejasności po premierze

Postautor: lordziknedzik » 2013-03-28, 22:50

Bardzo proste: znika legalny cel zagrania, podobnie jak przy użyciu maskarady. Pojedynek zostaje przerwany (dokładnie to nigdy do niego nie dochodzi, bo nie może), więc następuje przywrócenie legalności stołu i zagranie "znika".

Działa to tak, że zanim dojdzie do skutku wyzwania, czyli nastąpi samo wyzwanie, są repliki, które owo wyzwanie mogą uniemożliwić.

Jest to jedna z możliwości użycia Gryzeldy, za którą ogromny szacun dla Maja :)
Ostatnio zmieniony 2013-03-28, 22:51 przez lordziknedzik, łącznie zmieniany 1 raz.
Jestem oazą spokoju


Wróć do „Królobójstwo”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość