Radki - bojówka ze wspierającymi karmazynami
Radki - bojówka ze wspierającymi karmazynami
Mam pytanie czy ktoś pokusił się o stworzenie czegoś takiego na Radkach? Jak działało? itp. później podrzucę coś co sam zrobiłem to może coś podpowiecie. :P
Re: Radki - bojówka ze wspierającymi karmazynami
Hmm, a po co karmazyni w bojówce? Bojówka z założenia ma bić, a karmazyni z założenia są trochę drożsi i ograniczeni, ale mają ten profit, że trudniej się z nimi bić. Chyba że chodzi ci o tylko o bogusia, hohenzollerna czy beauforta. Tym niemniej, jeśli siedzą na polu karmazynów to się nie biją, a to ma robić bojówka. W biciu się u radków tylko boguś coś umie.
"Słuszna droga idzie po linie, która nie jest rozpięta wysoko, ale tuż nad ziemią. Ludzie, zdaje się, więcej się o nią potykają, niż po niej chodzą" Franz Kafka
Re: Radki - bojówka ze wspierającymi karmazynami
No niby tak, ale jest pełno kart typu +ileś tam szabli za każdego karmazyna, zaznacz karmazyna szabla +. I zastanawiałem się, czy ktoś kombinował w ten sposób. Tak czy siak spróbuję, bo dla mnie meta nie istnieje. xD
Re: Radki - bojówka ze wspierającymi karmazynami
Dobra w końcu przemyślałem parę rzeczy po pewnych testach..... i co myślicie o takiej bojóweczce z karmazynami?
Elekt/Karta Frakcji: Janusz Radziwiłł (Radziwiłłowie)
Sojusz: -
Strategia: Nec Hercules contra plures
Kredens (60)
Efekty (16)
Bujdy i bajania x3
Błogi sen x3
Gorzka s"l ziemi x1
Liberum Veto x1
Na straży majestatu x1
Prawie ci się udało! x2
Prowokacja x2
Zapusty x3
Posesje (17)
Birże x1
Dom zajezdny x2
Folwark x1
Karczma Budzyf x1
Kiejdany x1
Krzysztofory x3
Mir x1
Ołyka x1
Warownia x1
Wieża x1
Wilno x2
Więzienie x1
Zamek w Nie�wieżu x1
Postacie (21)
Albrycht Radziwiłł x1
Aleksander Połubifski
x1
Andrzej Kmicic x1
Andrzej Teresifski x1
Bogusław Radziwiłł x1
Fryderyk Wilhelm Hohenzollern x1
Jan Kierdej x1
Jaromir Kokosifski x1
Konstanty Władysław Pac x1
Maria Radziwiłłowa x1
Michał Pac x1
Mikołaj Korf x1
Mikołaj Rossohacki x1
Pietro Vidoni x1
RekuᲲ� Leliwa x2
Uhlik x1
Wincenty Gosiewski x1
Władysław Chalecki x1
Zend x1
Zygmunt K. Radziwiłł x1
Sztychy (6)
Młyniec x3
Wsparcie możnych x3
Elekt/Karta Frakcji: Janusz Radziwiłł (Radziwiłłowie)
Sojusz: -
Strategia: Nec Hercules contra plures
Kredens (60)
Efekty (16)
Bujdy i bajania x3
Błogi sen x3
Gorzka s"l ziemi x1
Liberum Veto x1
Na straży majestatu x1
Prawie ci się udało! x2
Prowokacja x2
Zapusty x3
Posesje (17)
Birże x1
Dom zajezdny x2
Folwark x1
Karczma Budzyf x1
Kiejdany x1
Krzysztofory x3
Mir x1
Ołyka x1
Warownia x1
Wieża x1
Wilno x2
Więzienie x1
Zamek w Nie�wieżu x1
Postacie (21)
Albrycht Radziwiłł x1
Aleksander Połubifski
x1
Andrzej Kmicic x1
Andrzej Teresifski x1
Bogusław Radziwiłł x1
Fryderyk Wilhelm Hohenzollern x1
Jan Kierdej x1
Jaromir Kokosifski x1
Konstanty Władysław Pac x1
Maria Radziwiłłowa x1
Michał Pac x1
Mikołaj Korf x1
Mikołaj Rossohacki x1
Pietro Vidoni x1
RekuᲲ� Leliwa x2
Uhlik x1
Wincenty Gosiewski x1
Władysław Chalecki x1
Zend x1
Zygmunt K. Radziwiłł x1
Sztychy (6)
Młyniec x3
Wsparcie możnych x3
Re: Radki - bojówka ze wspierającymi karmazynami
A co będziesz robił jak trafisz na talię niewyzywalną? Będziesz agitować po jednej kresce?
Ja bym co najmniej wywalił jakieś 2 posesje i wstawił 2 Hejnalice i zapewne wywalił z 4 postacie i dołożył 4 sztychy.
Ja bym co najmniej wywalił jakieś 2 posesje i wstawił 2 Hejnalice i zapewne wywalił z 4 postacie i dołożył 4 sztychy.
"Zwalczcie tę chuć! (taa jeeest!!!), innych zadań przed Wami jest siła
Musicie knuć - (musimy knuć!), jak tu pozbyć się Ra-dzi-dzi-wił-ła!"
oryginal tutaj
Musicie knuć - (musimy knuć!), jak tu pozbyć się Ra-dzi-dzi-wił-ła!"
oryginal tutaj
Re: Radki - bojówka ze wspierającymi karmazynami
Powiedz waszmość, na cóż ci potrzebne Zapusty i Vidoni? Jak chcesz grać bojówką, to podstawowym założeniem musi być wygrywanie pojedynków, więc karty, które utrudniają przeciwnikowi bicie naszych postaci są do wyrzucenia moim zdaniem. Poza tym mało kiedy przyda się też Więzienie, czy Birże, chyba lepiej mieć Magnackie Skarbnice, do produkcji dukatów.
Druga sprawa: ja bym próbował jednak grać na Historii i wsadzić karty, które robią dochód. Powód? Z taliami bezkontaktowymi jesteś w słabej sytuacji.
Dorzuciłbym komplet Gorzkich soli - masz sporo zamków, jest duża szansa, że już w pierwszym głosie dobierzesz zamek i gorzką, przelicytujesz inicjatywę i odrzucisz przeciwnikowi kluczową postać. W dalszej kolejności powiedziałbym że za mało tu sztychów, żeby wytrzymać bojowo z takimi Wiśniami, albo Kozakami. Rozważ np. Piętno śmierci, które często będzie wchodziło za ~+7. Fajnie byłoby też jakoś zmieścić Fortunę Radziwiłłów i agitować za więcej kresek.
Druga sprawa: ja bym próbował jednak grać na Historii i wsadzić karty, które robią dochód. Powód? Z taliami bezkontaktowymi jesteś w słabej sytuacji.
Dorzuciłbym komplet Gorzkich soli - masz sporo zamków, jest duża szansa, że już w pierwszym głosie dobierzesz zamek i gorzką, przelicytujesz inicjatywę i odrzucisz przeciwnikowi kluczową postać. W dalszej kolejności powiedziałbym że za mało tu sztychów, żeby wytrzymać bojowo z takimi Wiśniami, albo Kozakami. Rozważ np. Piętno śmierci, które często będzie wchodziło za ~+7. Fajnie byłoby też jakoś zmieścić Fortunę Radziwiłłów i agitować za więcej kresek.
Re: Radki - bojówka ze wspierającymi karmazynami
Ja się nie znam na Radkach, więc się wypowiem ;)
Efekty:
- Bujdy i bajania - jestem zwolennikiem robienia talii pod swoja koncepcję, a nie na psucie koncepcji innych, więc bym wywalił ;)
- Gorzka sól - po co wywalać przeciwnikowi postacie z ręki, skoro mamy je bić?
- Błogi sen - zupełnie nie rozumiem j.w. (mamy bić postacie w bojówce),
- Zapusty - także włożone jakby na siłę.
Posesje - strasznie ich dużo i dających mało dochodu. A o to chyba w posesjach chodzi.
Postacie - Nie widzę tutaj zbyt wielu szablistów.
Sztychy - Halo!? Gdzie są sztychy?
Inne uwagi:
- strategia dość dziwnie dobrana jak na talię z 17 posesjami,
- jak ma to zdobywać kreski przeciwko karmazynom (brak szybkiej agitacji, brak możliwości zdobywania znaczników dla raptusów),
- jak ma to się bić z bojówką,
- przydałaby się jakaś możliwość odznaczania/zaznaczania.
Efekty:
- Bujdy i bajania - jestem zwolennikiem robienia talii pod swoja koncepcję, a nie na psucie koncepcji innych, więc bym wywalił ;)
- Gorzka sól - po co wywalać przeciwnikowi postacie z ręki, skoro mamy je bić?
- Błogi sen - zupełnie nie rozumiem j.w. (mamy bić postacie w bojówce),
- Zapusty - także włożone jakby na siłę.
Posesje - strasznie ich dużo i dających mało dochodu. A o to chyba w posesjach chodzi.
Postacie - Nie widzę tutaj zbyt wielu szablistów.
Sztychy - Halo!? Gdzie są sztychy?
Inne uwagi:
- strategia dość dziwnie dobrana jak na talię z 17 posesjami,
- jak ma to zdobywać kreski przeciwko karmazynom (brak szybkiej agitacji, brak możliwości zdobywania znaczników dla raptusów),
- jak ma to się bić z bojówką,
- przydałaby się jakaś możliwość odznaczania/zaznaczania.
Czytaj forum. Za 5 minut może go nie być.
Re: Radki - bojówka ze wspierającymi karmazynami
Dzięki za konstruktywną krytykę. Niestety składałem z tego co mam, ale niedługo dojadą do mnie inne karty to poprawię uwzględniając Wasze rady. :p
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość